Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paráda, těším se na další blog!

2 0
možnosti

Historické filmy miluji a tento byl velmi emotivní a mé již tak vysoké mínění o Skotech jako národu ještě o něco povyrostlo.

Není to vina jen tohoto díla, ale faktem je, že jsem toho o této zemi jiý předtím mnoho načetl a tak nebyl div, že jsem nebyl nikdy v Londýně, ale Skotsko jsem se synem projel(bo já to nalevo řídit nějak nezvládal) a v Edinburghu jsem nejen obdivoval hrad, ale i dobré pití a k tomu dudácké hody. Chtěl jsem si je koupit ale bylo to krátce po sametu a moc peněz nebylo....

Karma za připomenutíR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 15
  • Celková karma 11,41
  • Průměrná čtenost 299x
Miluju historii. Je komplikovaná, zábavná, poučná a totálně návyková. Jako já :-). Proto ji tak miluju. 

Seznam rubrik